"Nejlepší myšlenky přichází, když nás práce baví ..."

9 příkladů využití umělé inteligence v marketingu

Je pro vás pojem AI marketing neuchopitelnou záležitostí? Nedovedete si ho představit jako součást svého byznysu? Přečtěte si, jak využít umělou inteligenci v marketingu. Ukážeme vám konkrétní příklady, které dělají prodej efektivnější. Umělá inteligence se stává nedílnou součástí mnoha průmyslových odvětví. Její využití však přesahuje do všech sfér včetně marketingu. Co si ale představit pod začleněním a využitím...

Celý článek

AI marketing. Jak ovlivňuje spokojenost zákazníků?

Umělá inteligence a marketing. Jak dokáží ruku v ruce mocně ovlivnit spokojenost zákazníků? Jak uspokojit potřeby cílové skupiny v době, kdy konkurence svádí urputný boj o každého zákazníka? V době, kdy je uživatel prakticky denně bombardovaný nabídkami, které ho otravují a odrazují? Cestou je efektivní spojení marketingu a umělé inteligence – konkurenční výhoda pro firmy a skvělý zážitek pro zákazníka.  Umělou inteligenci (AI)...

Celý článek

Vychytávky, které vám zvednou konverzní poměr

V roce 1984 vydal Robert Cialdini, americký profesor psychologie, knihu Influence (česky vyšla pod názvem „Zbraně vlivu“), která se brzy stala jednou ze stěžejních publikací moderního marketingu. Jednotlivé prvky přesvědčivosti dokáží konverzní poměr přistávací stránky i několikanásobně zvýšit. V tomto článku zjistíte, jak zlepšit výkon své landing pomocí sociálního schválení, autority, nedostatku – a jak to vše završit výzvou,...

Celý článek

Jak zajistit, aby lidé vaši landing page neopustili do 2 sekund?

Titulek, podnadpis a úvodní fotka jsou nejsilnější zbraně, které na své landing page máte. Podle eyetrackingové studie společnosti Nielsen Norman Group stráví nad zalomením stránky veškerý čas 57 % uživatelů, kteří web navštíví. U přistávacích stránek platí jednoduché pravidlo: pokud potenciálního zákazníka během několika sekund nezaujmete, ztratíte jej. Jak s omezenou pozorností uživatelů bojovat? Titulek, který zákazníka chytne...

Celý článek

Víte, jak zvýšit konverzi vaší landing page? Jednoduchost a struktura.

Přistávací stránka v podstatě zakončuje řadu marketingových kampaní – jejímu designu byste proto měli věnovat dostatek času. O tom, zda vaše landing page dovede návštěvníka ke kýženému konci (nebo jej naopak během několika sekund odradí) rozhoduje řada prvků. Na co při návrhu landing page určitě nesmíte zapomenout? Zúžte pozornost uživatelů na jediný cíl Jedním z kroků, které téměř bez...

Celý článek

2 klíčové věci, které je třeba znát, abyste vytvořili skvělou landing page

Landing page (také „přistávací stránka“) je alfou a omegou marketingových kampaní. Jejímu designu byste měli věnovat náležitou pozornost – právě na LP se rozhoduje, zda se peníze investované do přivedení uživatelů zhodnotí nebo je vy či váš klient už nikdy neuvidí. Váš firemní web není landing page Na rozdíl od běžných webových prezentací má landing page jediný cíl...

Celý článek