"Nejlepší myšlenky přichází, když nás práce baví ..."

Víte, jak zvýšit konverzi vaší landing page? Jednoduchost a struktura.

Přistávací stránka v podstatě zakončuje řadu marketingových kampaní – jejímu designu byste proto měli věnovat dostatek času. O tom, zda vaše landing page dovede návštěvníka ke kýženému konci (nebo jej naopak během několika sekund odradí) rozhoduje řada prvků. Na co při návrhu landing page určitě nesmíte zapomenout? Zúžte pozornost uživatelů na jediný cíl Jedním z kroků, které téměř bez...

Celý článek

2 klíčové věci, které je třeba znát, abyste vytvořili skvělou landing page

Landing page (také „přistávací stránka“) je alfou a omegou marketingových kampaní. Jejímu designu byste měli věnovat náležitou pozornost – právě na LP se rozhoduje, zda se peníze investované do přivedení uživatelů zhodnotí nebo je vy či váš klient už nikdy neuvidí. Váš firemní web není landing page Na rozdíl od běžných webových prezentací má landing page jediný cíl...

Celý článek