Case study: 30tidennivyzva.cz – navýšení tržeb v on-line prodeji

1.Úvod

30denní výzva je online platforma, která prodává online programy na hubnutí, cvičení a zdravé stravování. Je specifická tím, že lidé mohou cvičit z pohodlí domova nebo kdekoliv, kde mají svůj počítač a připojení k internetu. Klient má k dispozici redukční jídelníček na míru, nákupní seznam surovin a případně také recepty. Každý den má klient v mailu motivaci a veškeré podklady k hubnutí. Výzvy jsou časově omezené, buď na 1, 2 nebo 3 měsíce. Systém je velmi dobře propracovaný a funkční.

2.Výchozí situace

Klient měl velmi silnou základnu fanoušků na Facebooku, přes kterou prodával své služby. Nejdříve úspěšně, postupem času, díky změnám v algoritmech Facebooku, však začaly klesat prodeje, a proto se klient obrátil na naši společnost s cílem zvýšit tržby v prodeji.

S klientem jsme začali spolupracovat v prosinci 2018.

3.Výzvy projektu

  • vypracovat dlouhodobě udržitelnou kompletní marketingovou strategii
  • nastartovat komunikaci v dosud nevyužívaných komunikačních kanálech (e-mail, PPC, chatbot)
  • zpracovat, vyčistit a zapojit e-mailovou databázi s více než 100 tis. kontakty, se kterou nebylo komunikováno
  • zapojit techniky prodejní taktiky do produktových kampaní
  • poskytnout poradenství ve složení a doplnění produktového portfolia tak, aby zapadaly do celkové marketingové strategie

4.Naše výsledky

  • meziroční nárůst tržeb za rok 2019 o 188%
  • klientovi jsme vydělali více než XXX* mil. CZK výnosu po odečtení všech nákladů na komunikaci (media budgety, agenturní náklady, aj.)
    *(Konkrétní výsledky budeme rádi prezentovat na osobní schůzce.)

Jaké byly naše kroky pro zlepšení prodejů a marketingové komunikace?

  1. Vytvořili jsme strategii zavádění nových produktů a prodeje stávajících s využitím nových komunikačních kanálů
  2. Při jednotlivých kampaních jsme zapojili marketingovou taktiku (precizní časování kroků, předprodeje, upselly, re-openy atd.)
  3. Rozběhli jsme výkonnostní marketing:
  • Vyhledávací síť Google
  • Produktové reklamy na Facebooku
  • Vyhledávání na Skliku
  • stabilizovali jsme cenu konverze pod 30% prodejní ceny produktu.

4. Na klíčové kampaně při zavádění nových produktů, jsme vytvořili nové landing page, kde jsme díky měření a A/B testování optimalizovali a stabilizovali konverzní poměry.

5. Rozběhli jsme komunikační automatizace včetně scorovaní kontaktů, a dynamického časování komunikačních krok


Ukázka vizuálního plánování automatizace:

Ukázka automatických emailů v komunikačním funnelu:

6. Nastartovali jsme pravidelnou e-mail marketingovou komunikaci s vyčistěnou databází.

Střídáním textů zaměřených na budování hodnoty a důvěry s prodejními kampaněmi z počátečního open-rate 5% až na finální hodnotu 32% průměrné interakce v rámci e-mail MKT.

Příklad pravidelného, hodnotového emailingu:

Příklad prodejního mailingu v kampani na novou výzvu:

7. Podíleli jsme se na úpravě stávajícího portfolia služeb a na vývoji nových výzev, např. Výzva tloušťce České republice

V rámci prodejní kampaně jsme dosáhli historických rekordů v prodejích, kdy během 3 týdnů celková tržba dosáhla čtyřnásobku průměrné měsíční tržby minulého roku.

5.Závěr

Naše práce, které má výsledky nám dělá radost. Nejvíce nás vždy potěší reference od spokojených klientů.

My jsme chtěli mockrát poděkovat firmě ON/OFF, že se o nás takhle pěkně starají a taky za to, že nám pomohli zdvojnásobit naše výdělky. Chceme jim taky poděkovat za to, že nám pomáhají s tvorbou našich služeb a že nám pomáhají skvěle s naší marketingovou strategií.”

Podívejte se na videoreferenci od majitelů 30 denní výzvy, Mariky Janečkové a Martina Navrátila:

https://www.facebook.com/marketing.technologie/videos/410755189619091/
David Smička
Propojuji IT technologie a online marketing. Jsem specialista na automatizovaný prodej a komunikaci na internetu. Mé silné stránky jsou strategie, futurismus a komunikace. Miluji svět startupů a moderních technologií. Rád cestuji, sportuji a fotografuji.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.