Age Defence je nová česká značka kosmetiky, která se zavádí na náš trh. Zaměřuje na projevy stárnutí a je určena pro náročnější klientelu. Zároveň klade důraz na cenovou dostupnost výrobků. Autorkou kosmetiky a majitelkou značky je lékařka, která při vývoji výrobků využívá svých odborných znalostí o lidském těle a zároveň si je velice dobře vědoma potřeb svých zákazníků. Velmi si zakládá na kvalitě a pro uživatele poskytuje nadstandardní poradenský servis.
Klient disponoval databází stávajících zákazníků, do které vstupovali nové kontakty získané na základě akvizičních kampaní.
Zadáním bylo zaměřit se na chování a zájmy kontaktů, získat o nich relevatní informace a zavést principy 1-to-1 maketingu do komunikace s kontakty.
Cílová skupina: ženy 35 – 55 let.
Jaké byly naše kroky pro zlepšení výkonů kampaní:
Pro větší znalost nákupního chování kontaktů sledujeme:
Kampaň Hydralift 45+ zacílený na aktivní zákaznice s vyšším skóre na téma 45+.
Výsledky:
Ukázka emailu zaměřeného vysoce vyprofilované skupině.
Zvolený způsob komunikace zkvalitnil komunikaci klienta vůči svým stávajícím i potenciálním zákazníkům. V praxi se projevila síla cílené one-to-one komunikace, kdy s klientem hovoříme o tématech, které ho bezprostředně zajímají.
Výsledné hodnoty komunikace násobně překračují běžně dosahované výkony „plošných” kampaní a dále zvyšují důvěru klienta ve značku či produkt.